De wereld een dans

Hoe zou het gaan met de dansleraar Willem Engel? Nog steeds geen engel, hoop ik voor hem. Al lokt hij dat lot met zijn quasi geleerde verzet tegen vaccinatie, waarmee hij goedgelovigen richting dood duwt.

Terwijl mensen doorgaans onbekommerd medicijnen slikken zonder de schriften (bijsluiter) te bestuderen omtrent mogelijke bijwerkingen en de gevolgen op lange termijn, werd vaccinatie tegen covid een item. Onder ligt een soort van massahysterie, zoals destijds bij de clowns van Oude-Pekela. In zo’n gat springen idioten zoals Thierry Baudet. Nog altijd gesteund door Dr. Paul Cliteur. Bij de eerste keer waarop Forum voor Democratie aan de verkiezingen meedeed heb ik op de hoogleraar gestemd, hij was lijstduwer. Dat ik toen al niet op de lijsttrekker stemde strekt mij tot eer. Desondanks hoort mijn stem op Cliteur tot de top 10 van blunders in mijn leven.

Vaccinatie werd een item, alles werd erbij gesleept door de gekkies. Ingebouwde chips (van Bill Gates), de farmaceutische industrie (waar genoeg kritisch over te zeggen valt, naïef ben ik niet), reptielen die de wereld regeren en natuurlijk de joden. Want die hebben het gedaan. Kort samengevat: vaccinatie is levensgevaarlijk, levert oversterfte op en covid is een gewone griep.

Het is lastig om onzin te weerleggen die niet meer is dan geloof. Daarom houdt de letterlijke opstanding uit de doden het al tweeduizend jaar uit. Ook van de platte aarde zijn we nog niet af.

Onschuldige onzin vind ik oké, je veters zitten los, 1 april, haha. Maar niet als het de gezondheid betreft. Remember Sylvia Millecam. En googel eens één van de kwakzalvers die haar de dood in dreef, zoals René Broekhuyse. Die weliswaar uit het ambt is gezet maar door blijft gaan, juridisch binnen de lijnen. Hij adviseert suikerkorrels tegen corona. Vooral doen! Dan moet je vóór je voortijdige dood nog naar de tandarts ook.

Hoe komen we uit de wirwar? Ik heb altijd gezegd: kijk naar de cijfers. In deze tijd is de grootste aller statistieken zomaar voorhanden. Op 28 december zond ik een ingezonden brief naar de Volkskrant. Helaas niet geplaatst. Dat heb je met de serieuze media, ze drukken de waarheid weg. De redactie van mijn blog plaatst hem wel (altijd makkelijk als je zelf de redactie bent):

Thierry Baudet, de dansleraar en soortgelijk staan aan de vooravond van hun grote gelijk! Een land met 1 ½ miljard inwoners die niet (serieus) gevaccineerd zijn. Nu zal blijken dat vaccinatie onzin is. In landen waar volop gevaccineerd is, is er sprake van onverklaarbare oversterfte, in China daarentegen treffen we komende tijd een gezonde bevolking, met hooguit een blosje op de wangen vanwege een onschuldig griepje. De wereld is een dans voor de anti – vaccinatie geleerden!

Inmiddels blijkt dat het virus toeslaat. Kwetsbare Chinezen gaan eraan, zo lijkt het meer dan bij een gewone griep. Het is nog te vroeg voor een conclusie maar het ziet ernaar uit dat dit bewijst dat deugdelijke vaccinatie werkt. Het wordt zichtbaar in de reuzenstatistiek van China. Het land waaarin alleen de machthebbers (naar ik vermoed stiekem met Pfizer of Moderna) deugdelijk ingeënt zijn. De rest niet of met Chinees vaccin. dus zo goed als niet.  

Ik weet dat er zelfs onder lezers van mijn blog vaccinatieweerstand bestaat. Hen beschouw ik als redelijke mensen die overtuigd kunnen worden door – gewoon, de cijfers. Volg het nieuws uit het Verre Oosten. Doe ik ook. Wie weet moet ik concluderen dat China zonder vaccinatie inderdaad geen oversterfte heeft. Dat zou ook de uitkomst kunnen zijn. En anders? Anders toch maar een shotje Pfizer halen. De ware gelovigen zullen niet overtuigd worden, al vinden alle Chinezen de dood in de pot. Voor de aanhangers van Thierry Baudet, Paul Cliteur en Willem Engel blijft de wereld een dans en de aarde plat.

Plaats een reactie

Deze site gebruikt Akismet om spam te bestrijden. Ontdek hoe de data van je reactie verwerkt wordt.